Laskutus
Haluamme tarjota sinulle parhaan mahdollisen treenikokemuksen ja varmistaa samalla, että palvelumme kehittyvät ja säilyttävät korkean laatunsa. Tässä ovat tärkeimmät syyt siihen, miksi jäsenmaksuasi saatetaan tarkistaa:
Hinnan tarkistus vastaamaan nykyisiä jäsenhintoja
Niiden jäsenten, joiden jäsenmaksu eroaa merkittävästi nykyisistä hinnoistamme, jäsenmaksu voidaan tarkistaa. Tämä auttaa varmistamaan oikeudenmukaisen hinnoittelun ja ylläpitämään treenipalveluidemme laatua. Saat aina ilmoituksen sähköpostitse, mikäli tämä koskee sinua, jäsenyysehtojemme mukaisesti (kohta 7.6.1).
Inflaatiotarkistus
Hintoja voidaan myös tarkistaa kuluttajahintaindeksin (CPI) muutosten perusteella. Se mittaa inflaatiota Suomessa. Inflaatio kuvastaa tavaroiden ja palveluiden hintojen yleistä nousua ajan myötä. Tämä tarkistus varmistaa, että voimme kattaa palveluidemme toimintaan ja kehittämiseen liittyvät lisääntyneet kustannukset. Uusi summa näkyy kuukausilaskullasi jäsenyysehtojemme mukaisesti (kohta 7.6.1).
Arvostamme ymmärrystäsi ja odotamme innolla, että voimme jatkossakin tarjota sinulle inspiroivan ja monipuolisen treenikokemuksen.
Näet maksuhistoriasi Omilla sivuillasi, mistä pystyt myös halutessasi tulostamaan maksukuitit.
Mikäli jäsenyyden maksajana tulisi olla joku muu henkilö, tarvitsemme häneltä kirjallisen vahvistuksen sekä seuraavat tiedot:
Nimi
Henkilötunnus
Osoitetiedot
Puhelinnumero
Sähköpostiosoite
Huomioithan, että jäsenyyden maksajana, sitoudut maksuehtoihimme. Sinun tulee itse huolehtia e-laskun aktivoimisesta omassa verkkopankissasi tai korttimaksun aktivoimisesta Omilla sivuilla.
Voit lisätä tai muuttaa maksutapoja Omalla sivulla. Täällä voit nähdä mikä maksutapa sinulla on tällä hetkellä käytössä ja halutessasi vaihtaa korttilaskutukseen. Huomioithan, että e-laskusopimus tulee tehdä omassa verkkopankissa.
Oletko maksanut äskettäin?
Maksusuoritus on mahdollisesti tehty myöhässä, mutta kuitenkin ennen maksumuistutuksen saapumista (maksun kirjautumisessa menee muutama pankkipäivä). Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Tämä saattaa olla syy siihen, miksi olet saanut maksumuistutuksen
E-lasku
E-laskun raja on liian pieni Kirjaudu verkkopankkiisi ja säädä summa. Ota yhteyttä pankkiisi saadaksesi apua. Maksa saapunut maksumuistutus kuitenkin sellaisenaan.
Tilillä ei katetta. Mikäli tililläsi ei ole ollut katetta eräpäivänä, sinun tulee maksaa lasku maksumuistutuksessa olevilla tiedoilla.
Luottokorttimaksu
Kortti on vanhentunut tai se on vaihdettu Maksa tämän kuun jäsenmaksu maksumuistutuksessa olevilla tiedoilla. Pian on mahdollista vaihtaa kortteja Omilla sivuilla
Paperilasku
Etkö saanut laskua postissa? Maksa tämän kuun jäsenmaksu maksumuistutuksessa olevilla tiedoilla. Varmista, että meillä on oikeat osoitetietosi Omilla sivuilla. Suosittelemme, että luot mieluummin kuluttoman e-laskun verkkopankissasi helpottaaksesi maksamista.
Etkö löydä etsimääsi?
Poikkeusaukioloajat: 13.1 klo 10:15 - 15:00
Maanantai - Perjantai: 08:30 - 15:00
Suljettu: 12:00 - 12:45
Poikkeusaukioloajat: 13.1 suljettu henkilökunnan koulutuksen johdosta
Maanantai - Torstai: 8:30 - 12:00
Perjantai: Suljettu
Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh 16,69 snt/min, matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min, ulkomailta tavallinen ulkomaanpuheluhinta