Laskutus
Haluamme tarjota sinulle parhaan mahdollisen treenikokemuksen ja varmistaa samalla, että palvelumme kehittyvät ja säilyttävät korkean laatunsa. Tässä ovat tärkeimmät syyt siihen, miksi jäsenmaksuasi saatetaan tarkistaa:
Hinnan tarkistus vastaamaan nykyisiä jäsenhintoja
Niiden jäsenten, joiden jäsenmaksu eroaa merkittävästi nykyisistä hinnoistamme, jäsenmaksu voidaan tarkistaa. Tämä auttaa varmistamaan oikeudenmukaisen hinnoittelun ja ylläpitämään treenipalveluidemme laatua. Saat aina ilmoituksen sähköpostitse, mikäli tämä koskee sinua, jäsenyysehtojemme mukaisesti (kohta 7.6.1).
Inflaatiotarkistus
Hintoja voidaan myös tarkistaa kuluttajahintaindeksin (CPI) muutosten perusteella. Se mittaa inflaatiota Suomessa. Inflaatio kuvastaa tavaroiden ja palveluiden hintojen yleistä nousua ajan myötä. Tämä tarkistus varmistaa, että voimme kattaa palveluidemme toimintaan ja kehittämiseen liittyvät lisääntyneet kustannukset. Uusi summa näkyy kuukausilaskullasi jäsenyysehtojemme mukaisesti (kohta 7.6.1).
Arvostamme ymmärrystäsi ja odotamme innolla, että voimme jatkossakin tarjota sinulle inspiroivan ja monipuolisen treenikokemuksen.
Maksu erääntyy joka kuukauden 20. päivä, ja valittavana on seuraavat maksutavat:
Korttimaksu
Voit hallinnoida/muuttaa maksutapaa Omilla sivuillasi.
Kuluton e-lasku tai paperilasku
Voit aktivoida e-laskusopimuksen kätevästi omassa verkkopankissasi. Huomioithan, että mikäli et aktivoi e-laskusopimusta, vastaanotat laskut paperimuodossa ja laskulle lisätään paperilaskutuslisä 2,45 €/lasku.
Meillä voit maksaa seuraavilla etuuksilla:
Smartum
Edenred
ePassi
HUOM! Verkkokaupan ensimmäinen veloitus tapahtuu aina verkkokaupan tarjoamilla maksutavoilla. Tämän jälkeen voit maksaa jäsenyyden harjoitusmaksuja työnantajasi myöntämillä etuuksilla.
Maksusuoritukset tehdään aina keskuksen vastaanotossa paikan päällä. Maksettu summa lisätään jäsentilille, jossa se huomioidaan tulevien kuukausien harjoitusmaksuissa, ts. emme lähetä lainkaan laskua, niin pitkälle kuin maksettu saldo riittää. Huomioithan, että muodostunut ja lähetetty lasku tulisi maksaa sellaisenaan laskussa olevilla maksutiedoilla.
Liikuntaetuudet ovat aina henkilökohtaisia, eikä niillä ole mahdollista maksaa toisen henkilön jäsenyyttä.
Emme vastaanota vanhentuneita liikuntaetuja.
Näet maksuhistoriasi Omilla sivuillasi, mistä pystyt myös halutessasi tulostamaan ja lataamaan maksukuitit PDF-tiedostona. Tiesitkö, että voit myös ladata kuitin koko vuodesta? Se on nyt saatavilla samalla sivulla. Huomioithan, että maksamisen jälkeen kuitin näkyminen voi viedä jopa 3 arkipäivää.
Syitä voi olla useita, miksi olet saanut maksettavaksi suuremman summan:
Uusi jäsenyys
Käytössämme on etukäteislaskutus ja tämä tarkoittaa, että ensimmäinen maksusi sisältää kuluvan kuukauden aktiiviset päivät, seuraavan kuukauden maksun sekä mahdollisen aloitusmaksun. Tämän jälkeen seuraavat maksut koskevat vain yhtä kuukautta kerrallaan.
Muutettu jäsenyys
Jos olet päivittänyt jäsenyytesi, veloitamme maksut sekä muutospäivästä alkaen että seuraavasta maksujaksosta.
Jäädytys purettu
Jos olet aktivoinut jäsenyytesi ennen jäädytysajanjakson päättymistä, veloitamme maksut siitä päivästä alkaen, jolloin avaat jäsenyytesi, ja seuraavan kuukauden loppuun asti.
Ostetut PT-palvelut
Jos olet ostanut PT-palveluita osamaksulla, laskutamme nämä kuukausittaisen jäsenmaksun yhteydessä.
Etkö löydä etsimääsi?
Maanantai - Torstai: 12:45 - 15:45
Perjantai: 8:30 - 15:00
Suljettu: 12:00 - 12:45
Puhelinpalvelumme on suljettu ke 2.4
Maanantai - Torstai: 8:30 - 12:00
Perjantai: Suljettu
Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh 16,69 snt/min, matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min, ulkomailta tavallinen ulkomaanpuheluhinta