Asiakaspalvelu
Kategoriat
Suositut aiheet
Haluamme tarjota sinulle parhaan mahdollisen treenikokemuksen ja varmistaa samalla, että palvelumme kehittyvät ja säilyttävät korkean laatunsa. Tässä ovat tärkeimmät syyt siihen, miksi jäsenmaksuasi saatetaan tarkistaa:
Hinnan tarkistus vastaamaan nykyisiä jäsenhintoja
Niiden jäsenten, joiden jäsenmaksu eroaa merkittävästi nykyisistä hinnoistamme, jäsenmaksu voidaan tarkistaa. Tämä auttaa varmistamaan oikeudenmukaisen hinnoittelun ja ylläpitämään treenipalveluidemme laatua. Saat aina ilmoituksen sähköpostitse, mikäli tämä koskee sinua, jäsenyysehtojemme mukaisesti (kohta 7.6.1).
Inflaatiotarkistus
Hintoja voidaan myös tarkistaa kuluttajahintaindeksin (CPI) muutosten perusteella. Se mittaa inflaatiota Suomessa. Inflaatio kuvastaa tavaroiden ja palveluiden hintojen yleistä nousua ajan myötä. Tämä tarkistus varmistaa, että voimme kattaa palveluidemme toimintaan ja kehittämiseen liittyvät lisääntyneet kustannukset. Uusi summa näkyy kuukausilaskullasi jäsenyysehtojemme mukaisesti (kohta 7.6.1).
Arvostamme ymmärrystäsi ja odotamme innolla, että voimme jatkossakin tarjota sinulle inspiroivan ja monipuolisen treenikokemuksen.
Voit lisätä tai muuttaa maksutapoja Omalla sivulla. Täällä voit nähdä mikä maksutapa sinulla on tällä hetkellä käytössä ja halutessasi vaihtaa korttilaskutukseen. Huomioithan, että e-laskusopimus tulee tehdä omassa verkkopankissa.
Nyt voit päivittää jäsenyyttäsi itse Omien sivujesi kautta. Voit lisätä tai poistaa palveluja jäsenyydestäsi (ryhmäliikuntatunnit, keskusten määrä, kotikeskus jne.)
🔼 Mikäli lisäät palveluita jäsenyyteesi. Päivitys astuu voimaan välittömästi, ja seuraava maksu on siksi hieman korkeampi kuin uusi jäsenhinta. 🔽 Mikäli taas poistat palveluita, tulevat muutokset voimaan seuraavan kalenterikuukauden jälkeen. Esimerkiksi: Poistat palveluita jäsenyydestäsi 15. tammikuuta, jolloin muutos astuu voimaan 1. maaliskuuta.
Näet maksuhistoriasi Omilla sivuillasi, mistä pystyt myös halutessasi tulostamaan maksukuitit.
Jäsenenä sinulla on mahdollisuus jäädyttää jäsenyytesi. Jäädytä jäsenyytesi tästä
Voit helposti peruuttaa jäsenyytesi kirjautumalla sisään Omalle sivulle. Huomaa, että peruutusta ei valitettavasti voi rekisteröidä, jos jäsenyytesi on jäädytetty.
Joissain erityistapauksissa jäsenyys voidaan irtisanoa kesken sidonnaisuusajan. Tällaisia tapauksia saattaa olla mm. pitkäaikainen sairaus, yli vuoden kestävä työkomennus tai opiskelut palvelualueen ulkopuolella tai muutto kokonaan palvelualueemme ulkopuolelle. Nämä tilanteet on pystyttävä todentamaan.
Pätevä dokumentti voi olla esimerkiksi lääkärintodistus, muuttoilmoitus, vahvistus opiskeluista tai työkomennuksesta toisaalla. Dokumentti toimitetaan meille yhteydenottolomakkeen kautta https://www.elixia.fi/asiakaspalvelu/yhteystietolomake
Etkö löydä etsimääsi?
Poikkeusaukioloajat: 21.1 klo 9:00 - 12:00
Maanantai - Perjantai: 08:30 - 12:00
Poikkeusaukioloajat: 21.1 - 22.1 suljettu
Maanantai - Torstai: 8:30 - 12:00
Perjantai: Suljettu
Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh 16,69 snt/min, matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min, ulkomailta tavallinen ulkomaanpuheluhinta