Hallinnoi jäsenyyttä
Löydät jäsenyydestäsi helposti tietoa Omilta sivuiltasi, mm. seuraaviin aiheisiin liittyen.
Millainen jäsenyys sinulla on
Jäsenyyden tila
Jäsenyyden hallinnointi
Voit päivittää jäsenyyttäsi itse Omien sivujen kautta
Mikäli lisäät palveluita jäsenyyteesi astuu päivitys voimaan välittömästi, ja seuraava maksu on siksi hieman korkeampi kuin uusi jäsenhinta.
Mikäli taas poistat palveluita, tulevat muutokset voimaan seuraavan kalenterikuukauden jälkeen. Esimerkiksi: Poistat palveluita jäsenyydestäsi 15. tammikuuta, jolloin muutos astuu voimaan 1. maaliskuuta.
Jos sinulla on Premium-jäsenyys, sinun ei tarvitse vaihtaa kotikeskusta, koska sinulla on pääsy kaikkiin keskuksiimme. Jos sinulla on alueellinen jäsenyys (Flexible), kotikeskuksen vaihto ei ole tarpeellista, jollet halua vaihtaa jäsenyyttäsi kokonaan toiseen kaupunkiin.
Vaihtaaksesi kotikeskusta sinun tulee ottaa yhteyttä ELIXIA Asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeen kautta. Ilmoittamalla haluamasi kotikeskuksen saat nopeasti apua jäsenyytesi siirtämisessä.
Lisätäksesi yritysalennuksen, olethan yhteydessä meihin. Muista lisätä henkilökohtainen koodi alennukselle, jonka vastaanotat työnantajaltasi.
Huom: Käyttääksesi yritysalennusta sinulla pitää olla 12kk sidonnaisaikainen sopimus. Alennus on liitettävissä myös jäsenyyksiin, jossa sidonnaisaika on jo päättynyt.
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa, mikäli haluat siirtää jäsenyytesi toiseen maahan:
Laajenna jäsenyyttäsi
Jäsenyyteesi voidaan päivittää Premium-jäsenyydeksi, jolla saat pääsyn kaikkiin SATS- ja ELIXIA-keskuksiin koko pohjoismaissa sekä paljon muitakin etuja.
Tämän päivityksen myötä laskutus jatkuu siinä maassa, jossa jäsenyys on alun perin otettu. Päivityksen tekemiseksi olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Siirrä jäsenyytesi
Mikäli haluat jäsenyyden vain toiseen maahan, ota yhteyttä sen maan asiakaspalveluun, johon haluaisit jäsenyytesi siirtää.
Jos sinulla on cash-jäsenyys, sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun jäädyttääksesi jäsenyytesi.
Voit jäädyttää jäsenyytesi seuraavin ehtoin:
Voit jäädyttää jäsenyytesi Omat sivut -osiossa 1–2 kuukaudeksi kerrallaan ilman dokumenttia kuukausittaisella 8 € jäädytysmaksulla.
Premium-jäsenyydellä tai jäsenyytesi ollessa SATS Rewards -tasolla Platinum voit jäädyttää jäsenyytesi ilman dokumenttia maksutta 1 kuukaudeksi kalenterivuotta kohden ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.
Jos et voi harjoitella terveydellisistä syistä johtuen, varusmiespalveluksen vuoksi tai jos olet raskaana, voit jäädyttää jäsenyytesi maksutta dokumenttia vastaan.
Huom! Muista ilmoittaa, minkä ajanjakson haluat jäädyttää dokumentin lähettämisen yhteydessä.
Jos haluat aloittaa harjoittelun ennen jäädytysjaksosi päättymistä, voit helposti purkaa jäädytyksen itse Omat sivut -osiossa.
Työstämme digitaalista ratkaisua, jonka voit aktivoida uudelleen Omien sivujen kautta, mutta siihen asti voit aktivoida jäsenyytesi uudelleen vastaanotossa, kun tulet seuraavaan treeniin.
Lopeta jäsenyys / Lähetä meille irtisanomisilmoitus
Voit helposti irtisanoa jäsenyytesi kirjautumalla Omat sivut -osioon. Huomioithan, että valitettavasti jäsenyyden irtisanominen Omien Sivujen kautta ei ole mahdollista, jos jäsenyytesi on jäädytetty.
Peruutusoikeus
Sinulla on oikeus peruuttaa jäsenyytesi 14 vuorokauden sisällä ostopäivästä. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun tulee ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta ja liittää mukaan täytetty peruuttamisilmoitus 14 päivän sisällä jäsenyytesi ostopäivästä. Huomioithan, että ELIXIAlla on oikeus periä kohtuullinen korvaus, mikäli jäsenyyttä on käytetty tämän 14 vuorokauden aikana.
Mahtavaa, että haluat jatkaa harjoittelua kanssamme!
Jos irtisanomisaika on edelleen kesken, voit helposti peruuttaa irtisanomisen tämän linkin kautta.:
Jos jäsenyytesi on inaktiivinen, voit painaa 'Liity jäseneksi' ja rekisteröityä uudelleen.
Jos rekisteröidyt uudelleen 45 päivän sisällä edellisen jäsenyytesi päättymisestä, et joudu maksamaan uutta liittymismaksua.
Joissain erityistapauksissa jäsenyys voidaan irtisanoa kesken sidonnaisuusajan. Rekisteröi irtisanomisesi ja lähetä tarvittavat dokumentit kirjautumalla Omat sivut -osioon.
Erityisiä olosuhteita voivat olla:
Muutto kokonaan palvelualueen ulkopuolelle
Terveydelliset syyt
Yli vuoden kestävä työkomennus tai opiskelut palvelualueen ulkopuolella
Nämä tilanteet on pystyttävä todentamaan ja pätevä dokumentti voi olla esimerkiksi lääkärintodistus, muuttoilmoitus, vahvistus opiskeluista tai työkomennuksesta toisaalla. Dokumentti toimitetaan meille yhteydenottolomakkeen kautta.
Löydät tiedot jäsenyydestäsi kohdasta Omat sivutt. Jäsenyytesi alta näet, onko sinulla vielä sidonnaisuusaikaa jäljellä ja milloin se päättyy.
Etkö löydä etsimääsi?
Poikkeusaukioloajat:
12.3 klo 13:00 - 15:45
Suljettu 13.3 henkilökunnan koulutuspäivän johdosta
Maanantai - Torstai: 12:45 - 15:45
Perjantai: 8:30 - 15:00
Suljettu: 12:00 - 12:45
Poikkeusaukioloajat: Suljettu 13.3 henkilökunnan koulutuspäivän johdosta
Maanantai - Torstai: 8:30 - 12:00
Perjantai: Suljettu
Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh 16,69 snt/min, matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min, ulkomailta tavallinen ulkomaanpuheluhinta