Kysymyksiä ja vastauksia hinnankorotuksesta
Täältä löydät vastauksia mahdollisiin kysymyksiisi liittyen hinnantarkistuksiin.
Miksi minulle on tehty hinnantarkistus?
Jotta voimme ylläpitää monipuolista palvelutarjontaa ja kehittää palveluitamme myös tulevaisuudessa, on tärkeää, että jäsenemme maksavat saman verran samoista palveluista ja tuotteista. Tämän vuoksi korotamme 1. maaliskuuta alkaen sellaisten jäsenten hintoja, joiden kuukausihinnat poikkeavat huomattavasti listahinnoistamme.
Miten uusi hinta näkyy laskutuksessa?
Jos maksat jäsenyydestäsi etukäteen, muutettu hinta näkyy maaliskuuta koskevassa laskussa, jonka eräpäivä on 20. helmikuuta 2024. Niille jäsenille, jotka maksavat kuluvan kuukauden, muutos näkyy laskussa, jonka eräpäivä on 20. maaliskuuta 2024. Mahdollisten maksuongelmien välttämiseksi, suosittelemme varmistamaan verkkopankistasi, että e-laskun mahdollisen automaattiveloituksen raja on riittävän suuri, jotta maksu onnistuu. Mikäli käytössäsi on korttimaksu, suosittelemme tarkistamaan, että korttiveloituksen raja on riittävä uuteen jäsenmaksuun nähden. Tämä on helppo tehdä verkkopankissa.
Kuinka voin muuttaa jäsenyyttäni?
Voit tehdä muutoksia jäsenyyteesi milloin tahansa Omilta sivuilta. Lisätessäsi palveluita jäsenyyteesi muutos tulee voimaan välittömästi, ja sinua laskutetaan muutoksesta muutospäivästä alkaen seuraavan laskutusjakson loppuun saakka. Palveluita irtisanottaessa tulee muutos voimaan seuraavan kuukauden lopussa. Esimerkiksi jos irtisanot jäsenyydestäsi palvelun 15. tammikuuta, muutos astuu voimaan 1. maaliskuuta.
HUOM! Jos joku muu maksaa jäsenyyttäsi, heidän on tehtävä muutokset kirjautumalla omilla tiedoillaan Omille sivuille.
Minulla on alennus, jonka haluan lisätä. Mitä teen?
Tarjoamme alennuksia opiskelijoille ja senioreille (65 vuotta täyttäneet) sekä yritysalennuksia eri työnantajien kautta. Alennus lasketaan aina listahinnastosta. Mikäli jäsenyydessäsi on jo alennus, on se otettu huomioon jo hinnantarkistuksessa. Lisätäksesi uuden opiskelija- tai seniorialennuksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Yritysalennuksessa ota yhteyttä työnantajaasi alennuskoodin saamiseksi ja lisää se jäsenyyteesi kirjautumalla Omille sivuille.
Minulla on ystävä, joka maksaa myös alhaista hintaa. Miksi hän ei ole saanut muutosilmoitusta?
Tämä voi johtua useista syistä. Ystävälläsi voi esimerkiksi olla alennus työnantajansa kautta tai hänellä voi olla jäsensopimuksessa sidonnaisuusaika kesken, jolloin hänelle tehdään hinnantarkistus myöhemmässä vaiheessa.
Mitä tapahtuu lisäpalveluiden hinnoille?
Tässä hinnantarkistuksessa ainoastaan jäsenyyden hinta muuttuu. Jos sinulla on muita palveluita (esim. lastenhoito), ei tämä muutos vaikuta niihin ja ne säilyvät jäsenyydessäsi sellaisenaan.